تو شماره یک منی

تو شماره یک منیمیلیون ها بار ماه را غرق در بوسه کردم
با حوریان در اسمان پایکوبی کرده ام
بارش برف را در تابستان رویت کرده ام
التیام نیروهای اسمانی را احساس کرده ام
جهان را از رفیع ترین کوه نظاره کرده ام
عشق را از پاک ترین ینبوع چشیده ام
لب هایی را دیده ام که اشتیاق را جلوه می بخشند
هزاران بار پروانه ها را احساس کرده ام
من حتی معجزه ها را دیده ام
دردی را که ناپدید می شود دریافته ام
لیکن هنوز هیچ چیز را ندیده ام که مرا مبهوت کند انچنان که تو می کنی
مرا امیدوار کردی هنگامی که احساس نا امیدی می کردم
تو مرا از پرفنای درون لمس کردی تو مرا درست کردی
کارهایی را انجام دادی که من هرگز انجام نداده ام
تو مرا سرگشته می کنی تو مرا سرکش می کنی
به خاطر اینکه محبوب تو شماره یک من هستی
در رویای مطلوبی شناور بودم
خورشید را دیده ام که به دریا عشق می ورزد
میلیون ها بار ماه را غرق در بوسه کردم
با حوریان در اسمان پایکوبی کرده ام
من حتی معجزه ها را دیده ام
اشک هایی را دیده ام که ناپدید می شوند
لیکن هنوز هیچ چیز را ندیده ام که مرا مبهوت کند انچنان که تو می کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد